Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem naszych klientów korporacyjnych. Przedstawiamy w niej historie czterech firm, które prężnie działają w różnych branżach i korzystają z ubezpieczeń UNIQA.
W najbliższy czwartek, 10 października, rozpoczyna się kolejna edycja Akceleratora Wiedzy Brokera. W jesiennej odsłonie na brokerów czekają cztery spotkania z ekspertami UNIQA i zaproszonymi gośćmi.
Startuje druga edycja Akceleratora Wiedzy Agenta, programu szkoleniowego online skierowanego do grupy aktywnie współpracujących z UNIQA agentów. Szkolenia będą prowadzone w tematach związanych z ubezpieczeniami korporacyjnymi i SME. Pierwsze spotkanie odbędzie się 25 września.
Od początku września rozpoczynamy pracę w nowym modelu Departamentu Rozwoju Biznesu Korporacyjnego. Rozszerzamy zakres działalności Departamentu, tworzymy nowe role i upraszczamy podział na regiony w kraju. Bez zmian pozostaje działalność przedstawicielstw i biur w poszczególnych regionach.
Prawdziwym sprawdzianem efektywności ubezpieczyciela jest to, jak szybko wypłaci odszkodowanie. Miesięcznie rozpatrujemy 26 tys. spraw, które dotyczą świadczeń z ubezpieczeń życiowych. Najszybciej klienci mogą zgłosić nam odpowiedni wniosek przez stronę internetową – 95% z nich wybiera tę ścieżkę.
W segmencie ubezpieczeń korporacyjnych Grupa UNIQA zamknęła rok 2023 składką przypisaną brutto w wysokości ponad 1 mld euro. Silnym filarem obszaru są rozwiązania pracownicze dla firm, które przyniosły ponad 200 mln euro składki.
Grupa UNIQA zorganizowała 2-dniową konferencję w ramach Centrum Kompetencyjne UNIQA dla 15 krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Centrum działa od początku 2024 roku i zajmuje się firmami prowadzącymi działalność w wielu krajach regionu w oparciu o wieloletnie doświadczenia UNIQA Polska w tym zakresie.
Szybko zmieniający się świat powoduje, że definicja ryzyka staje się coraz szersza z punktu widzenia klienta jak i co raz bardziej odczuwalna. Od lat obserwujemy rosnące zainteresowanie różnych branż ubezpieczeniami kontekstowymi i osadzonymi w produktach lub usługach innych firm, czyli tzw. embedded insurance. UNIQA dostrzega ten trend i odpowiada, oferując nie tylko długoterminowe partnerstwo, ale też wyjście poza schemat które często stwarza możliwości dostarczenia unikalnej wartości klientom.